Shopping med tjockisarna. ( )
Hem Om mig Kontakt

Shopping med tjockisarna.

Glömde berätta att vi var & shoppade igår. Eller ja, det började med att vi skulle äta något. Men vi hittade inget som passade, så vi drog till Coop & köpte mat där. När vi ändå var bland affärer så gick vi runt lite. Jag & Melissa var sjukt trötta, så vi försökte hitta någon bekväm plats att vila på, haha. Utan resultat!

Jag handlade på Apoteket. Har högkostnadsskydd där just nu & det går ut om några dagar. Så passade på att hämta ut mediciner som jag hade på recept & som jag vill ha. Det vill säga Alvedon & liknande. Betalade inte mer än 14 kronor för en burk & då var det 100 tabletter i den. Soft! Har svårt att svälja mjöliga tabletter som Alvedon, men får hoppas dom här går bra. Dom är ju betydligt starkare än vanliga också.

Vi dampade loss på en barnfamilj som stod inne i en affär. Dom hade tre barnvagnar & familjen bestod av typ 20 pers. Dom vägrade flytta på sig också! Melissa knuffade sig förbi & dom glodde surt på henne, haha. Stackars kassörskan, hon såg inte så glad ut att en hel familj tog upp hela affären. Dom verkade inte ens intresserade av vad som fanns där inne heller. Barnen sprang runt (så gott det gick) & föräldrarna pratade med varandra. Haha, en släktträff kan man nog kalla det!

  • 2012-07-30
  • kl.12:34:07
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg