Nya glas från McDonalds. ( )
Hem Om mig Kontakt

Nya glas från McDonalds.

Pappa bjöd mig på McDonalds idag då han ändå hade vägarna förbi. Haha, ni ska veta hur glad jag blev! Inte bara för själva maten, utan för att dom har glaskampanj igen. Jag har hur många glas som helst från andra kampanjer. Typ dom enda jag dricker ur. Så nu blev det plusmeny för både mig & pappa. Båda glasen blev mina & man fick silikonband på köpet. Kanske inte världens snyggaste, men helt okej. Så står det "London 2012" på skiten, inte okej. Det skulle stå något annat häftigt, men det är reklam för OS om jag förstår det hela rätt? Aja, jag är glad i alla fall!
 
  • 2012-07-03
  • kl.17:22:01
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:36:51
    Är glassen hiss eller diss för dig? Jag tycker dom är diss för dom är så små...
    Svar: Det är glas & man kan dricka ur dom, lite synd att det står London på dom bara.
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:38:04
    Då får man se någon sjuk reklam igen då på tv :p
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:38:54
    Hur många glas därifrån har du eller? Äter du ofta där?
    Svar: Äter inte ofta där, men det händer. Och ja, jag har många glas därifrån dock är inte alla från mina plusmenyer haha :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:18:14
    Jag bor i Malmö men vi har inga såna glas... Vi har inga alls.
    Svar: Skåne asså..
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg