Mina två väskor från Asien :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Mina två väskor från Asien :)

Mina väskor som jag beställde från Asien har kommit också. Den vita väskan var riktigt snygg & av bra kvalité. Fanns dock ett fel på den & det var att den var "öppen" vid dragkedjan. Men det finns ett innerfack med blixtlås, så det är ju inte världens problem. Den rosa väskan var väldigt söt, men lite för plastig för min del. Trodde den skulle vara mer av dyr kvalité. Men Asien har ju inte så bra produkter, så man får ju det man betalar för. Tänker inte göra reklam för detta företaget, då det inte är godkänt för min del. Plus att det inte är någon samarbetspartner. Men jag är ändå ganska nöjd! Har ju två hela väskor...
 
  • 2012-07-01
  • kl.21:22:00
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:47:24
    Båda va snygga :)
    Svar: Mm :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:48:43
    Vad kostade dom? Eller du kanske inte vill berätta?
    Svar: No talk!
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:50:10
    Jag har en liknande den vita... Mycket snygg och bekväm :-)
    Svar: Okej, köpte du den också från Asien?
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:45:39
    den vita va snyggast :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:46:27
    Ne, jag köpte den i Cypern :-)
    Svar: Okej!
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg