Köpt en ny mobiltelefon. ( )
Hem Om mig Kontakt

Köpt en ny mobiltelefon.

Då har Emil varit så snäll mot mig, så jag har köpt hans mobiltelefon. Min iPhone 4 fungerar bra, men den har två små repor på framsidan, hemknappen börjar sega & när man filmar så får man inte med ljudet. Har fortfarande garanti kvar, så tänkte lämna in den på lagning. Därför behöver jag en mobil vid sidan av! Perfekt att jag kunde köpa hans mobil såpass snabbt.
 
Det är en HTC (minns inte modell) & den är så gott som ny. Fick med en laddare, ett extra batteri & ett extra baksideskal. Köpte den för 500 kr, kompispris! Så jag välkomnar HTC till familjen, haha.
 
  • 2012-07-27
  • kl.20:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg