Jag försöker leva, men det går inte så bra. ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag försöker leva, men det går inte så bra.

Mitt liv är egentligen bra, men det finns en person som trycker ner mig hela tiden. Det skulle vara så jävla mycket bättre om folk som trycker ner andra kunde lägga av. För det är fan inte roligt för oss som måste bli nedtryckta gång på gång. Jag är en frisk människa, lider inte av psykiska sjukdomar. Men jag mår fruktansvärt dåligt när just nu en person fuckar upp mitt liv. Det finns ingen anledning? Lägg ner bara... Jag lever ett bra liv & låt mig få göra det. Mina vänner som står mig nära tycker inte heller om att jag plågas. Fan har du inget innanför pannbenet eller? SJUKA MÄNNISKA!
 
Jag älskar livet, så låt mig få leva i frid!


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-29 kl.22:51:56
    Synd att det finns såna människor! Finns här om du behöver prata :)
    Svar: <3
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-30 kl.12:13:37
    att den inte förstår :( de är ju skrattande
    Svar: Är man sjuk i huvudet så är man..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-31 kl.18:34:09
    Söt du är :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg