Jag älskar brev & paket ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag älskar brev & paket ♥

Det bästa på vardagarna är när posten kommer. Man är så himla spänd på vad för post/paket som kommer. Tyvärr så åkte jag ju till Lidköping i fredags innan posten kom. Så idag när jag kom hem var det fullt med post & paket. Dock hade den jävla brevbäraren tryckt ner ett paket med foton, så dom var bara att kasta. Blir att kontakta Posten på måndag, för såhär kan det inte vara. Jag är glad att jag inte betalade för fotona i alla fall!

Fick tre supersnygga mobilskal från mobilprodukter.se. Ska givetvis blogga om dom en annan gång, men måste visa en bild på dom. Jag har haft min iPhone 4 i snart två år & jag har aldrig haft så snygga skal. Har köpt några skal, men dom har inte varit sådär "wow!". Men dessa tre från mobilprodukter.se var helt klart dom bästa jag haft! Tyvärr hade brevbäraren även där tryckt in paketet, så ett skal hade två sprickor i sig. Men som tur var är det inte på utsidan, utan den sidan som ligger mot mobilens rygg.
 
  • 2012-06-30
  • kl.17:12:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:52:11
    Vilka fina skal :-)
    Svar: Yes :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:52:44
    Du kan väll ge mig ett? ;)
    Svar: Har ett iPhoneskal till 4G som jag inte använt (ej någon av dessa) som du kan få :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg