Införskaffat mig ett par shorts. ( )
Hem Om mig Kontakt

Införskaffat mig ett par shorts.

Var en sväng inne på Lindex idag. Är aldrig inne i den affären för tycker inte om deras utbud. Men jag hittade faktiskt ett par shorts där inne som var helt okej snygga. Vipps, så blev jag 199 kr fattigare! Fast det var det värt... Måste fan ha nya shorts i sommar. Även om den snart är slut så behöver jag ett par. Värmen är ju fan borta här i Sverige. När jag bodde i Danmark var det 35 grader varmt & då klagade vi på värmen. Nu vill jag ha tillbaka den värmen!
 
  • 2012-07-17
  • kl.20:48:00
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-20 kl.16:24:20
    Tänk, lindex har kläder iaf :-)
    Svar: Ja, det kan man inte tro :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg