Hårt jobb med VIP-kort runt halsen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hårt jobb med VIP-kort runt halsen.

Igår jobbade jag med DJ-gänget. Ja, vi hade en gästjobbare vid namn Akki. Trevligt, trevligt! Här var det lite mer proffsigare & hårdare jobb. Allt var riggat, så det var bara att kontrollera ljudet & ljuset. Det var jag & Adnan så duktiga på att göra. Våran otroligt sexiga dans, haha. Den blev tyvärr filmad, så kanske kommer ni att kunna se den skräckfilmen på youtube. Vi gick runt med VIP-kort så att vi kunde röra oss fritt där inne, men samtidigt jobba. Stora, biffiga vakter som vi fick visa upp korten gör. Man blev nästan lite rädd, haha.
 
Jag drack som jag brukar göra (fast med kontroll). Mycket roligare folk här än i äckliga Skara/Skövde. Satt även med Pandora & snackade lite. Vi hade en djup disskution om män, haha. Adnan lyssnade noga & tyckte att han kände igen sig väldigt mycket. Konstigt!
 
  • 2012-07-07
  • kl.11:45:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg