Handlat lite skolmaterial. ( )
Hem Om mig Kontakt

Handlat lite skolmaterial.

Har varit inne i stan med Melissa & Rubi idag. Vi tog det givetvis lugnt pga mitt tillstånd. Jag håller på att köpa in skolmaterial, för det behövs. Vi var inne på Bokia & där köpte jag fem stycken linjerade block i olika färger. Då blir hösten inte så grå & tråkig tyckte Melissa, haha. Betalade endast 69 kr för dom, så ett mycket bra pris. Köpte även en pärm & ett register som kan sitta i pärmen. Så nu är jag klar på den biten...
 
Ska tydligen köpa läroböcker också, vilket är svindyrt. Varje bok kostar ny 400 kr & så duktig är jag fan inte i skolan att jag lägger ut så mycket pengar. Men så kom Lukasz på att jag kunde köpa begagnat, så håller på att leta runt nu. Har antagligen hittat alla dom böckerna som jag behöver, utom en. För en av böckerna är inte ens fastställd än av läraren, haha. Så jag har flyt med "second hand"!
 
Det som är kvar är en kalender där jag kan skriva upp när jag har läxor & andra viktiga saker. Har hittat några snygga på Åhléns, men varför ska dom vara så dyra? Pennor & pennfack har jag redan, nästan helt nytt. Eftersom jag typ aldrig var i skolan tredje året på gymnasiet. Jo, men det här blir nog bra!
 
  • 2012-07-31
  • kl.16:20:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg