Första ridningen på det NYA stället :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Första ridningen på det NYA stället :)

Då är Flisan igång igen med ridningen. Nu blir det fan i mig hårdträning! Hennes mage är som en köttbulle & hennes hjärna som en tickande bomb. Eftersom det regnade när jag var i stallet så blev det att vara i ridhuset. Jag började att longera Flisan i 15 minuter. Hon var inte alls pigg & släpade fötterna efter sig. Jävla tjockis, haha. När jag hoppade upp i sadeln så studsade hon hela tiden. Red i 30 minuter & hela tiden var Flisan spänd & ville springa. Skyltarna i ridhuset var också väldigt läskiga, samma sak med att det slog i ridhusets tak. Men jag är ändå nöjd, för det var ju första gången på ett nytt ställe & hon är inte igång. Men nu är hon det...
 
  • 2012-07-02
  • kl.16:36:00
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:43:58
    Söt bild! :) Om man räknar bort fläckarna på tröjan ;)
    Svar: Haha aa ;)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:44:25
    va e de för häst du har?
    Svar: Ett halvblod med fullblodsstam. Sto, född 2000.
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:16:39
    Hur länge har du ridit?
    Svar: Sedan jag var fyra år.. Men innan red jag ponnyridning mm.
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg