Flisan i olika färger ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Flisan i olika färger ♥

Min häst har väldigt konstig täckning. När hon föddes så var hon brunskäck, sedan gråskäck & nu är hon typ skimmel. Har aldrig sett något liknande... Men Flisan är världens finaste häst & det kan ingen ändra på! Hon ser kanske inte ut som ett halvblod, men det är hon. Hennes långa man gör hennes vackra utseende & det är synd att klippa av den. Det skulle underlätta för mig då jag gör i ordning henne, men det blir inte Flisan då. För mig är hon ett kallblod på utsidan & ett fullblod på insidan. Här nedan kan ni se tre bilder på henne; den första är från 2000, den andra från 2009 & den tredje från 2012. Kan man tro att det är samma häst? ♥
 
  • 2012-07-06
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg