Ett smaksatt glidmedel för sommarlekar. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ett smaksatt glidmedel för sommarlekar.

Tolka det hur ni vill, men jag har hittat mitt mellanmål. Haha, jag är sjuk! Men RFSU's Glid Exotic Passion är så himla gott. Det är ett vattenbaserat glidmedel för orala lekar (även vaginala) då det är med smak. Detta smakar sommar, men betydligt mer sommar. Jag har tidigare smakat på olika glidmedel & då har jag mått illa. Antingen smakar det plast eller diskmedel. Men inte RFSU's Glid Exotic Passion. Det var så gott att jag sitter & "äter" det bara för att det är så gott, haha.
 
Det är extra bra glid i det, så passar perfekt vid samlag, på kondom, vid torrhet i slidan, införande av sexleksak & tampong. En tub innehåller 75 ml & det räcker väldigt länge då man inte behöver använda så mycket varje gång. Hållbarheten är två år från tillverkning, så håll koll på datumet. Köp RFSU's Glid Exotic Passion för 79 kr hos polkatoys.se. Snabb & diskret leverans!
 


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-04 kl.08:41:12
    Det ser gott ut faktiskt! :)
    Svar: Kom hit & smaka? :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:15:16
    Är det verkligen gott? :s
    Svar: Ja! :D
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:15:43
    Du tar väldigt fina bilder
    Svar: Tack, det värmde :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg