En somrig plånbok! ( )
Hem Om mig Kontakt

En somrig plånbok!

Fick ett paket idag från houseofhedda.com. Det innehöll en jättefin & somrig plånbok. Jag blev sjukt glad, tack så mycket! Kan tipsa er om deras hemsida där man hittar det mesta. Allt från inredningsprylar till djurtillbehör. Houseofhedda.com har alltid 49 kr i frakt, hur mycket du än beställer. Bra va?
 
Det är en tvådelad plånbok som jag sitter med i handen. Ena sidan stängs med tryckknapp. Andra sidan består av ett tvådelat myntfack som stängs med dragkedja. Öppnad består den av två sedelfack & 15 fack för kreditkort, kvitton med mera, varav ett av facken är transparant för körkort/foton. Innerfodret är delvis i skarp rosa färg. Denna superfina plånbok kostar bara 145 kr & du hittar den hos houseofhedda.com.
 
  • 2012-07-05
  • kl.14:05:00
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:21:40
    Vilken fin plånbok!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:22:44
    Jag behöver en ny plånbok, så tack för tips :-) Ska kolla deras sida efter någon åt mig :-) Kramar från bella



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg