En dröm som jag vill ska bli verklighet. ( )
Hem Om mig Kontakt

En dröm som jag vill ska bli verklighet.

Hade en underbar dröm i natt. Jag önskar att jag kunde vakna & att den var sann. Men det kommer aldrig bli sann! Tyvärr... Vill inte berätta vad drömmen handlade om, men tro mig, den var så bra. Jag börjar nästan gråta för att den inte är sann. Fan! Den måste bli sann, annars är det sjukt. För visst kan drömmen bli sann, den handlade inte om monster eller så. Utan hela drömmen var verklighetstrogen!

  • 2012-07-09
  • kl.11:12:00
  • Kategori: Medialt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-18 kl.12:10:22
    Du får gärna berätta om du vill? Mig känner du ju :) Kram Marina
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-18 kl.12:10:45
    Jag vet! :D
    Svar: Haha, men du klurade ut det ;)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-18 kl.12:20:41
    fin bild ;D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg