Dom röda benskydden. ( )
Hem Om mig Kontakt

Dom röda benskydden.

Äntligen har Flisans röda benskydd kommit. Tog ju fan längre tid att skicka från Jönköping än vad det tar från Polen. Sjukt företag säger jag bara! Sedan ljuger dom om deras produkter. För er som undrar vilka jag menar så är det charlies.nu. Beställ inte därifrån, lögnare i hela företaget. Kommer aldrig mer att beställa därifrån. Var inte heller nöjd med mina produkter. Men sådana smällar man får ta ibland... Dom kör överpriser utav helvete! Jämförde med andra liknande företag på nätet & skulle egentligen ha beställt där. Kunde fan fått mina tre produkter för ett billigare pris!
 
  • 2012-07-26
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg