Dobranoc! ( )
Hem Om mig Kontakt

Dobranoc!

Nu ska jag gå & lägga mig i bäddsoffan. Jag trivs bättre att sova i den faktiskt, konstigt nog. Lukasz tycker också bättre om den? I alla fall så ska jag se på Mio Min Mio & haffa Mios pappa, haha. Min & Akkis humor är alltid elit, hur störd den än är. Ska försöka att bli trött & kommer ta en sömntablett. Tyvärr. Men blir så när det har varit ett trauma för mig att besöka Skeby-stallet igen. Fy fan!
 
Imorgon väcker Lukasz mig vid 07-tiden. Lite för tidigt för min del, men måste faktiskt komma upp. Ska till stallet imorgon & träna min tjockishäst. Hon ska få springa av sig först (longering) & sedan ska jag upp i sadeln. Har inte ridit henne sedan i början av maj. Tack vare en person! Men nu blir det ändring på det, Flisan ska bli fit for fight igen. Nästa helg ska jag se hur högt hon kan hoppa med ryttare på ryggen. Jihaaa!
 
  • 2012-07-02
  • kl.00:04:52
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg