Den finaste låten finns ingenstans... ( )
Hem Om mig Kontakt

Den finaste låten finns ingenstans...

Jag letar nästan ihjäl mig efter en låt. Den finns ingenstans... Förr låg den på Spotify, men nu finns den inte där längre. Jag har sökt igenom hela Youtube, Google mm. Men det är helt jävla omöjligt! Den låten betyder sjukt mycket för mig. Jag lyssnade på den hela tiden då min ponny Ramona avlivades. Finns ingen bättre låt & kommer aldrig att finnas. Om ni är en jävel på att leta efter musik så får ni gärna kontakta mig: [email protected]
 


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-18 kl.12:28:50
    Vad för låt? :)
    Svar: Jenny Reid - Its All About You
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-18 kl.12:29:01
    Name? :)
    Svar: Jenny Reid - Its All About You
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg