Byta nosgrimma på Flisan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Byta nosgrimma på Flisan.

Flisan har fått skavsår & jag börjar tro att det är från pullargrimman. Men samtidigt så ser det inte alls ut så. Hennes vanliga grimma är det inte heller. Knepigt! Sedan kollade jag på gamla bilder igår från tiden ihop med Ramona. Då såg jag att hon hade en vanlig nosgrimma med ludd på. Kom på att hon hade skavsår från pullargrimman & därför bytte jag ut den. Så ska åka till Hööks idag & införskaffa mig ett nosludd så får Flisan köra med en sådan grimma också ett tag. För visst är det sjukt snyggt?
 
Hejdå pullargrimman...
 
Hej vanlig nosgrimma & ludd!
  • 2012-07-23
  • kl.14:00:00
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-24 kl.13:58:06
    Hoppas det blir bättre! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:11:06
    Så har vi fått göra med både Nocy och Lilleman nu. Dom var så fina i pullargrimmor båda två, men fick hemska skav efter dom. Så nu kör vi på enkla aachengrimmor på killarna :) Kram Marina
    Svar: Ja, ibland är det snyggaste det som gör ondast :( Precis som för oss människor.. Snygga skor gör ont, haha :P Kram
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:11:27
    Hur har de gått? :)
    Svar: Det blev mycket bättre på nosen, men nu har hon fått skav av nackremmen istället. Så har satt ett ludd där också :) Får hoppas det också lindrar..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:11:50
    det är inte samma hästar på bilderna va? :s
    Svar: Nope, den översta är min nuvarande häst Flisan & den undre är min gamla ponny Rambos Ramona.
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:14:25
    Vilken storlec har din häst på saker? :)
    Svar: Det är sjukt olika.. Både pony, cob & full :) Har ett par benskydd i storlek pony, men använder dom inte så mycket, har ju ett par röda nu ;) Sedan är alla schabrak i storlek full. Tränset är cob!
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg