Blev en sväng på Apoteket... ( )
Hem Om mig Kontakt

Blev en sväng på Apoteket...

Var en sväng på Apoteket idag. Eftersom det händer så himla mycket i mitt liv nu, mest problem, så får jag finnar. Eller akne som läkare vill kalla det... I alla fall så ser det inte bra ut (även om det inte är mycket). Har kanske fem finnar i hela ansiktet, men för mig är det inte okej. Så jag köpte Basiron & hoppas att det ska hjälpa. Vet ju hur bra effekt det har på andra?! Köpte även Ipren & sårsprit, sådant jag alltid ser till att ha hemma. Är faktiskt inne på att köpa ett sådant "akutkit" att ha i stallet. Det ska innehålla Ipren, magtabletter, sårsprit, plåster med mera. Fan, det ska jag göra!
 


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:24:43
    Att köpa ett kit till stallet är absolut nödvändigt! Det har jag alltid haft och kommer fortsätta med det. Man vet aldrig när olyckan är framme och tänk på alla skor som ger skavsår. Inte roligt alls... Så köp du lite saker så att du sedan kan vara säker. Tänk på att hålla det fräscht bara! Kram Marina
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:25:13
    basiron e bra ;D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg