Beställt hem sommarkläder. ( )
Hem Om mig Kontakt

Beställt hem sommarkläder.

Har suttit & beställt hem kläder nu från bonprix.se. Tror faktiskt att det är min favoritbutik? Dom är sjukt sega med leveranserna i & för sig, men utbudet är stort & bra. Finns kläder för alla där & dom är sjukt snygga. Så ja, det är nog en helt klar favorit. Många av deras kläder är dock stora i storleken, så man får beställa en eller två storlekar mindre än vanligt. Slänger upp bilder på vad jag beställde...
 
  • 2012-07-04
  • kl.16:36:51
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:19:08
    Har sj kollat på den gula toppen, så söt :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:19:43
    hoppas du blir nöjd, fina kläder i af
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-06 kl.00:20:53
    Hej! Bonprix är bra, men sena leveranser som du nämner. Jag har haft problem med otrevlig personal, att dom säger att jag ska betala mer än vad som står mm! Är detta något du varit med om? Eller! Någon annan?
    Svar: Jag har också varit med om otrevlig personal (dom yngre) & även att dom skickar ut fakturor där det står att man inte betalt FAST att man har gjort det..
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg