BÄSTA HELGEN ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

BÄSTA HELGEN ♥

Den här helgen har varit den BÄSTA i mitt liv. Svårt att berätta anledningen... Inget som ska komma ut direkt! Men lite kan jag berätta; i fredags jobbade jag med DJ-gänget. Underbara människor! På natten åkte jag & Akki till Trollhättan för att hämta mat på McDonalds. Vi sjöng hela vägen & pratade gamla minnen. Sedan i lördags var Lukasz här & han målade om i mitt kök. På kvällen hände massa underbara saker som jag inte kan skriva här. Helt otroligt! Det kommer följa med mig hela livet. Så mår jag dåligt någon gång så ska jag tänka på denna helgen. Idag har pappa gjort min dag. Bäst är han! Tyvärr kommer jag att få vara med i Outsiders avsnitt "Hjälp, jag sover med ett föremål!", haha. Nu ska jag ta med mig detta in i drömmarnas värld! Dobranoc ♥

  • 2012-07-09
  • kl.00:04:05
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg