Antingen pierca nästan eller överläppen?! ( )
Hem Om mig Kontakt

Antingen pierca nästan eller överläppen?!

Ska ju pierca mig igen, för den kvinnan som piercade min näsa våren 2010 gjorde fel. Det är förbjudet att skjuta med en sådan pistol i brosk! Så hela min näsa blev fucked up. Därför fick jag ta ur piercingen & låta det läka ihop. Visst är det skönt att slippa ha något i näsan, men jag saknar det samtidigt. För jag trivdes med det. Men nu är det två val jag har; att antingen pierca näsan eller pierca överläppen på sidan. Har pratat med några studios som piercar. Givetvis använder dom sig av kanyl & det gör mig rädd. På ett av ställena så får man bedövning, vilket uppskattas. Samtidigt är det dyrare där, men pengar är inte mitt problem. Huvudsaken är att det blir bra!
 
Här är en bild från tiden med näspiercing.





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg