100 frågor: ( )
Hem Om mig Kontakt

100 frågor:

01. Fullständigt namn: Malin Malekova
02. Ålder: 20
03. Vart bor du: Sverige
04. Bor tillsammans med: Svennar, polacker & afghaner.
05. Husdjur: En häst & två kaniner.
06. Färg på ditt hus: Ingen aning.
07. När är du född: 25 februari
08. Klass: Vet inte vad min klass heter än.
09. Vilket år tar du studenten: 2012 (redan tagit)
10. Något jobb: Ja, flera.
11. När gick du upp i morse: 10.00, ställde klockan.
12. När ska du sova: Vet inte, ska lägga mig snart & se film iaf.
13. Duschat idag: Ja, tre gånger till & med.
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Ja
16. Vad har du ätit idag: Donken-mat
17. Dagens klädsel: Ridkläder för det mesta.
18. Dagens smink: Mitt vardagliga.
19. Dagens sötnos: Flisan ♥
20. Dagens roligaste: Flisan trodde att vattnet var mat, haha tjockis.
21. Har du många vänner: Ja, ganska.
22. Hur många har du kysst: Haha tror ni att jag räknar?!
23. Vem kramade du senast: Lukasz
24. Vem saknar du: Finns flera stycken...
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Jag vet inte.
27. Har du pojk-/flickvän: Ja, plus att jag är förlovad.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Wozi
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Rubi "lite tomt här hehe ;)"

FAVORIT:
31. Film: Fish Tank
32. Låt: Server - Babcia Mi Mówiła
33. Mat: Kinesiska kräftor
34. Dryck: Coca-Cola
35. Färg: Röd & orange
36. Tv-serie: Two And A Half Men
37. Stad: Göteborg
38. Land: Danmark
39. Ämne i skolan: Skolk
40. Tv-program: Karatefylla

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Nille
42. Personen du pussade: Lukasz ♥
43. Gången du spydde: I Danmark pga sjukdom.
44. Gången du grät: Helgen
45. Pizzan du åt: Söndags
46. Gången du var i Göteborg: Minns inte.
47. Gången du var i Stockholm: 4-6 september, 2009.
48. Gången du duschade: Tidigare idag.
49. Gången du sov: I natt.
50. Personen som såg dig gråta: Rubi
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Först festa ute & sedan mysa hemma.
54. Tv-spel eller datorspel: Datorspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Inget, är ingen fjortis?
58. Ragga eller bli uppraggad: Båda, haha.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget, är fortfarande ingen fjortis?
60. Har du svart hår eller blont: Nästan svart.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna
62. Choklad eller lakrits: Beror på vad jag är sugen på.
63. Göteborg eller Stockholm: Båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Vänsterhänt
65. Coca-Cola eller Fanta: Coca-Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Beror på.
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar: Jag räknar inte.
71. Personer du hatar: Jag räknar inte.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Tror ni på allvar att jag kan räkna?!
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Oh, jävlar!
74. Glassar du ätit på en dag: Skulle gissa på över 10 stycken efter varandra.
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Porrfestivalen i Polen, haha.
76. Gånger du haft minnesluckor: Har alltid det.
77. Gånger du varit hög: Ett antal gånger, dock bara medicinering.
78. Personer du saknar just nu: Flera stycken!
79. Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger...

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Rubi's kompis i Polen; Damian.
81. Träffade du senast: Lukasz
82. Sjöng du senast för: Melissa & Rubi
83. Hade du senast en msn-konversation med: Rubi
84. Spelade du tv-spel med senast: Richard
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min bitch Melissa ♥
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Nowakowski
87. Förtjänar att dö: En störd idiot!
88. Är söt: Lukasz som alltid är trött, haha.
89. Vill du sova jämte i natt: Faktiskt ingen!

VAD:

90. Gör dig glad: Kärlek ♥
91. Gör dig ledsen: När man blir sviken.
92. Vill du helst göra nu: Äta kräftor, haha.
93. Önskar du att du slapp göra: Plågas genom livet.
94. Vill du ha nu: Något att äta, är fucking hungrig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En resa till Kroatien.
96. Längtar du till: När jag åker till Polen.
97. Tycker du om dina betyg: Bättre än dom flesta i min klass.
98. Ångrar du i ditt liv: Massor...
99. Är det bästa som hänt dig: Rambos Ramona ♥
100. Hur mycket är klockan: 23:33


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg