Vilken kväll, städning på schemat! ( )
Hem Om mig Kontakt

Vilken kväll, städning på schemat!

Nu blir det att äta lite & sedan börja städa. Har hur mycket disk som helst, typ inga rena tallrikar. Usch alltså! Men att diska går fort, speciellt när jag gör det. Sedan ska jag städa badrummet för där inne ligger det kläder överallt. Mysigt, eller inte? Blir att dammsuga också, fy fan säger jag bara. Jag & dammsugaren går inte alls ihop. Adnan kommer ju senare & då ska jag försöka få honom att dammsuga. Varför? Jo, för han går in med skor hos mig ibland. Haha, elak kille det där. Men innan städningen blir det mat, jippey!

Har jag ätit glass tro?

  • 2012-01-10
  • kl.17:55:56
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-12 kl.13:44:25
    Usch, stökigt!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-12 kl.21:18:35
    Såhär ska det inte se ut Malin! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg