Planer inför helgen: ( )
Hem Om mig Kontakt

Planer inför helgen:

Fredag:

Jag ska sätta mig ner & plugga lite. Har två arbeten i Naturkunskap A som måste vara klara nästa vecka. Den ena delen handlar om kosmetika & läkemedel som påverkar miljön. Det ska vara med på en "miljödag" som vi har i skolan. Jag ska göra en PowerPoint-redovisning, men måste även göra det i Word. Den andra delen är en inlämningsuppgift där jag ska svara på frågor. Det går rätt fort att göra.

Blir även att åka till stallet. Måste mocka & fixa lite där. Ska gå ut & gå med Flisan också. Eftersom min mjälte strular så står jag helst på marken nu ett tag. Men det gör ju inte henne något, bara hon kommer ut & rör på sig.

På kvällen ska jag ut & festa. Vi ska åka ut i Adnans bil & dunka musik. Kalla det fest eller vad ni vill? Får se om jag dricker något, är inte så sugen just nu. Men den tanken kan ju ändras ganska fort, haha.

Lördag:

Jag får sovmorgon då, eftersom pappa ska rida Flisan. Det var ingenting jag bad honom om, utan han ville det. Sedan så är det ju såhär att jag äger Flisan, men det är min & pappas häst. Så ingen missförstår oss?

Om jag inte är klar med skoluppgifterna i Naturkunskap A så ska jag fortsätta med det. Känns skönt om jag blir klar med det så fort som möjligt. Ligger ju inte efter alls, men jag vill inte hamna efter. Har andra ämnen som jag ligger efter i, som jag inte ens får försöka jobba ikapp. Dåligt!

På kvällen vet jag inte vad som händer. Kanske en lugn hemmakväll framför bioduken, haha. Ni som inte vet det så har jag en bioduk & projektor. Eller så blir det utgång, men som jag känner nu är jag inte alls taggad på något sådant.

Söndag:

Dagen som alla hatar, även jag gör det. Veckans längsta dag, verkligen... Kommer säkert bara ligga i sängen hela dagen framför bra filmer. Söndagen känns så himla ovärd att ha, håller ni inte med?

Måste även åka till stallet för att mocka & motionera Flisan. Beroende på hur min mjälte är så blir det kanske en liten skrittur i paddocken.
  • 2012-01-19
  • kl.12:39:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg