Svårt att plugga när datorn är trasig. ( )
Hem Om mig Kontakt

Svårt att plugga när datorn är trasig.

Skulle egentligen plugga idag, men min stationära dator är trasig. Jag får inte in sladden till skärmen, så finns ju typ inget att göra förrän pappa fixar det. Antagligen blir det ikväll, för jag har deadline på fredag. Då ska allt vara klart för att ta med till skolan & miljödagen. Vet faktiskt inte när miljödagen är, men antar att den är nästa vecka?

För er som inte vet så ska jag göra en PowerPoint-redovisning om kosmetika & läkemedel som förstör miljön. Har hittat en hel del fakta, så hoppas det duger. Jag gör mitt bästa verkligen, men det räcker ju inte alltid till. Ska ju kopiera PowerPoint-redovisningen till vanliga Word-dokument också. För enligt läraren så vill vissa folk läsa om det på papper & inte se en "film" på datorn. Ja, det finns ju folk till allting.


  • 2012-01-23
  • kl.16:45:56
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-24 kl.20:53:51
    Vem orkar läsa när man kan se en film? :D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-24 kl.20:54:11
    Alla mediciner är la farligt för miljön?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-24 kl.21:06:12
    Jag har sett folk som stått och läst på papper istället för att kolla på filmen. Dom kanske inte hinner läsa då bilderna bläddrar så fort. Lycka till :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-25 kl.18:03:57
    Hoppas du får ordning på din data :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-25 kl.18:11:53
    Jag antar det, haha?



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg