Panikångesten närmar sig :( ( )
Hem Om mig Kontakt

Panikångesten närmar sig :(

Ligger i sängen nu. Känner av panikångesten. Fy fan! Längesen jag fick en panikattack. Har dock haft början till det, men har kunnat styra bort känslorna. Hoppas det går denna gången också. Jag gör mitt bästa...

Får vanligtvis lite ångest när jag går i skolan, men detta är inte pga det. Är helt säker på att det är den andra saken. Tänker inte ta upp det i bloggen än, men kanske senare. Jag älskar när saker händer samtidigt, eller inte. Och ingen jävel bryr sig?! Eller ja, ska inte säga ingen. För hade ju en fin vän hos mig förut som fick mig på andra tankar. Plus att Aleks har ringt mig & Johan har smsat mig. Men dom som brukar finnas där gör inte det nu? Vad fan har jag gjort? Svar på den frågan tack.

Går snart ut i mörkret & springer av mig. Huvudet sprängs snart!



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-12 kl.13:46:59
    FINNS <333
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-12 kl.21:19:26
    Kan du hantera den nu? <3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg