Mrs Balle & Mr P, dom nya luftspelarna. ( )
Hem Om mig Kontakt

Mrs Balle & Mr P, dom nya luftspelarna.

Ja, då ska man berätta om gårdagen. Jag åkte på bilträff med Adnan som chaufför. Han hade fixat så lustgasen fungerade nu, riktigt nice. Jag fick dela baksätet med Jouline & Pontus. Det var lite dålig stämning i bilen, så jag hittade en indisk låt som var så jävla rolig. Alla kom igång & sjöng med. Marinellan svaldes ner & jag var taggad till tusen. Adnan jävlases med mig & Pontus hela kvällen... Han spelade en ny låt (minns inte namnet) som hade saxofoner i sig. Så jag & Pontus luftspelade på våra flaskor. Typ sjukt! Men vi körde på, haha.

Kom hem vid 02-tiden då jag träffade Andreas också. Trevlig prick det där! Vi såg på Pirates Of The Carribean & tydligen hade jag somnat. OCH SNARKAT! Lite pinsamt, haha. Minns faktiskt inte det. Givetvis gav min dator blåskärm precis i slutet. Besviken, men jag minns inte filmen så mycket. Somnade ganska fort vill jag minnas. Vaknade dock att något smällde till. Det var Andreas som tappade sin mobil, haha.

Ja, det var en härlig kväll med mycket skratt. Måste tvätta av spegeln hemma också. Några som heter Malin & Jouline har kladdat på den, haha.


image description

image description

  • 2012-01-28
  • kl.21:52:12
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg