Lugnande inför min tandläkartid. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lugnande inför min tandläkartid.

Ringde nyss till min tandläkare. Ska ju dit snart & borra i en tand, usch. Jag gillar inte hur det låter plus att dom rycker i käften på mig. Så jag är ju alltid orolig när jag ska dit. Inte för ett besök där dom kollar mina tänder, men att laga gör mig rädd. Jag kollade upp om man kunde få något lugnande & det ska gå enligt min tandläkare. Så dom ska kolla lite mer på det & hur upplägget blir den dagen jag kommer dit. Kommer förhoppningsvis gå bättre om jag får lugnande i mig.

Första gången jag lagade en tand så var mamma med & jag fick ingen bedövning alls. Trodde fan att jag skulle dö. Har fortfarande mardrömmar om den gången. Så ja, lite lugnande skulle sitta fint. Det blir ju enklare för både mig & min tandläkare. Och jag kör ju inte bil därifrån så då är det ju inga problem.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-26 kl.19:31:23
    När jag ska dra ut tänder eller laga får jag alltid lustgas :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-26 kl.19:31:56
    Syns att du har blekt dina tänder nyligen ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-26 kl.19:32:49
    de kan inte vart kul o borra utan bedövning :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-30 kl.11:17:50
    Hoppas de går bra nu :)<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-30 kl.13:05:11
    Du passar ASBRA i blont hår :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg