Jag svarar på frågor om mitt partyliv. ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag svarar på frågor om mitt partyliv.

Hemmafest
Vad dricker du på en fest som är hos en kompis?

- Det är olika, men oftast har jag med mig cider eller vin. Sedan kör jag på den elaka metoden, då man super ner alla andra & sedan tar deras alkohol, haha.


Vem köper ut åt dig? Eller hur får du tag på alkohol?

- Lämnar denna frågan obesvarad då det gäller mitt privatliv & olagliga handlingar.


Blir du alltid full när du är hos en kompis & festar?
- Nej, det blir jag inte. Jag kan till & med vara nykter en hel kväll. Tyvärr tycker många att det är synd att jag inte har körkort då jag väljer att vara nykter.

Krogen

Går du ofta ut på krogen?

- Nej, det gör jag inte. Tycker priserna är så himla dyra!


Vad dricker du när du är ute & festar på krogen?

- Det är aldrig jag som beställer, utan jag dricker det jag får. Men jag är noga med vem som ger mig glaset. Tar ju inte emot alkohol från helt vilt främmande människor. Man vet ju aldrig vad dom har lagt i för droger?


Har du någon gång haft problem att komma in på krogen
?
- Ja, det har väl alla? Jag har blivit nekad några gånger då vakterna inte tycker att mitt leg liknar mig. Det är sjukt! Men jag kom ändå in, för jag hotade med att ringa polisen. Sedan har jag gått med någon som varit lite för full & då har vakterna ansett att jag borde ta hand om min kompis istället för att gå in på krogen & lämna personen själv utanför. Har även blivit nekad att komma in då jag varit för ung, men det har också löst sig. Känner ju en hel del vakter & då blir det enklare att komma in.





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg