Jag älskar min häst ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag älskar min häst ♥

Nu på senaste tiden så har det blivit en hel del inlägg om min nya häst. So? Flisan är BÄST & det kan ingen ändra på. Visst, det är inte världens bästa tävlingshäst eller så, men det vill jag inte heller ha. Flisan är just nu min bästa vän & kommer förbli det. Jag älskar henne verkligen. Tanken har slagit mig om hon är bättre än Ramona, men tyvärr så kan jag inte svara på det. Båda hamnar på första plats i mitt hjärta. Ramona fick mig att utvecklas otroligt mycket & Flisan har fått tillbaka mig i sadeln. Båda har gjort mig till en bättre ryttare!


  • 2012-01-07
  • kl.00:45:18
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-07 kl.18:42:56
    Du ska vara lycklig :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-07 kl.18:46:24
    Har läst om dina ridolyckor och kan inte förstå hur du vågar sitta på hästryggen igen. Min dotter skulle aldrig få det för mig. Men jag klandrar dig inte! För du är otroligt modig som vågar det. Ha det bra med nya hästen, kramar en ponnymamma.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-08 kl.13:35:59
    Fin bild :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg