Hur blir mitt liv? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur blir mitt liv?

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.

1. Hur mår du idag?
Oh Ja
Kommentar: Jag är inte alls taggad...

2. Kommer du långt i livet? Ingen Sommar Utan Reggae
Kommentar: Då får jag börja lyssna på knarkmusik, haha.

3. Hur är skolan för dig? In The Air
Kommentar: Japp, skolan är verkligen död för mig.

4. Vilket är ditt livs themesong? Som Din Mamma
Kommentar: Haha, det kanske stämmar. Jag säger ju "din mamma" ofta!

5. Vilken är din livshistoria? Like A Boy
Kommentar: Jag gillar många killar & har alltid varit en killtjusare, haha.

6. Hur ser din framtid ut? TV-monstret
Kommentar: Nja, jag kommer inte vara med i TV som ett monster.

7. Hur blir din morgondag? So Lucky
Kommentar: Det var ju trevligt att jag kommer vara lycklig, får hoppas på det.

8. Vad är det bästa med dina vänner? Värdelös
Kommentar: Haha, dom är verkligen inte värdelösa. Tvärtomt, dom är bäst!

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
Follow My Lead
Kommentar: Kanske stämmer, jag är ju så jävla cool.

10. Hur ser ditt liv ut just nu? Hey Jude
Kommentar: Jag umgås inte med någon jude? Haha...

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Aii Shot The Dj
Kommentar: Den passar ju eftersom jag är registrerad DJ.

12. Hur var du som barn? Hot Girl
Kommentar: Snygg var jag ju knappast, men jag sprang runt mycket & blev varm.

13. Vem kommer du att gifta dig med? Jag Skär Mig
Kommentar: Nej tack! Vill inte gifta mig med någon som mår dåligt.

14. Hur ser världen på dig? Only Girl (In The World)
Kommentar: Vad trevligt!

15. Vad tycker dina vänner om dig? Be Quiet
Kommentar: Så jag pratar för mycket? Kan stämma, haha.

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Är Du En Av Dem?
Kommentar: Men det brukar folk fråga mig ganska ofta...

17. Kommer du någonsin få barn? I Got It From My Mama
Kommentar: Ska jag få mina barn från min mamma? Sjukt!

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Doggy Style
Kommentar: Haha, stackars människa!

19. Hur blir du igenkänd av folk? Run The Show
Kommentar: Sant, jag är ju mest taggad på fester.

20. Vilken är din livsfilosofi? Whine
Kommentar: Jag gnäller ibland, men det gör ju alla?

21. Vad tycker dina föräldrar om dig? By Your Side
Kommentar: Det stämmer!

22. Tycker andra att du är attraktiv?
Living On Video
Kommentar: Nej, jag är ingen filmnörd längre...

23. Vad kommer du att säga när du gör slut med någon? Glory, Halleuja
Kommentar: Haha OMG!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg