Hatet lever vidare här där jag bor. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hatet lever vidare här där jag bor.

Man blir så sjukt trött på folk ibland. Jag säger inte att jag inte är oskyldig. Alla människor snackar skit, vissa gör det mer dock. Det har pågått ett jävla hat här där jag bor nu i över en månad. Så försökte en kille reda ut allting mellan mig & en tjej. Men vad händer? Jo, för att hon skulle bli lättare vän med mig så snackade hon skit om killen till mig. Sedan när jag inte var med henne så snackade hon skit om mig till honom. Vad är det för fel på människan? Jag snackade skit om henne också, men jag gjorde inte ett sådant fult spel som hon gjorde.

Nu är väl ingen direkt vän med någon. Jag vet inte om jag kan lita på den här tjejen. Något är verkligen fel med henne. Hon kanske inte mår så himla bra, men såhär gör man bara inte. Jag satt i natt med en kille & snackade hemma hos mig. Vi fick ut rätt mycket & det var att den här tjejen inte mår som hon ska. När det var "löst" så kom en annan kille hem till mig & vi snackade om detta också. Han är fly förbannad på den här tjejen.

Så ligger det till alltså. Ni har ju undrat varför jag har varit så osocial på sistone. Förlåt, men det är inte så lätt när det är svårt. Hoppas ni förstår!



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-22 kl.21:39:32
    Jag förstår <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-22 kl.21:40:06
    Vilka typer de finns!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-22 kl.21:42:39
    Hatar människor som snackar skit :( Men det gör ju jag med. Alla gör det :( Fy vilken värld vi lever i...
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-24 kl.21:04:17
    Lita inte på nån som ljugit för dig!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-24 kl.21:05:21
    Tjejer säger jag bara... Vi snackar skit om kompisarna bakom ryggen på dom. När man sen är med henne som man snackade skit om igår så snackar man skit om den andra. Vi är hemska!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-25 kl.18:02:48
    Har det löst sig än? :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg