En skönhetsbomb för ansiktet. ( )
Hem Om mig Kontakt

En skönhetsbomb för ansiktet.

Har precis gjort en riktig skönhetsbehandling för mitt ansikte. Som ni kanske minns så var jag & "skrapade" mitt ansikte för en vecka sedan. Blev ju riktigt svullen & hade sjukt ont, men nu har det äntligen lagt sig. Ska tillbaka dit & göra behandling nummer två om en vecka ungefär. Men så kommer problemet; jag får inte använda hudlotions & liknande på ansiktet under första veckan. Så har varken kunnat lägga ansiktsmasker eller smörja in mig. Men nu har jag fått klartecken att kunna göra det, jippey!

Blev först en ansiktsmask med röd lera som värmer upp ansiktet. Lite läskigt eftersom det känns som om huden bränns. Fast givetvis gör det inte det? La mig i badet en stund innan jag skulle skölja bort masken. Tog & masserade in Visibly Clear, för det gör huden ännu lenare tycker jag. Sist tog jag & smörjde in mig med hudoljan Busby som är från chs-shop.com. Busby naturliga hudvårdsolja är rik på Omega 3, 6, 9 och Vitamine E. I en klinisk studie upplever 43% att huden känns mjukare och mer återfuktad efter 28 dagars användning. Den kliniska studien påvisar även att huden blir fastare samt att rynkornas djup minskar. Jag kan säga direkt att min hud har förändrats positivt efter att jag började med Busby. Upplever en mer len & mjuk hud som ändå inte känns fet på något sätt. Ett bra tips till er alla som vill ha en hudolja som faktiskt ger resultat. Det är ju roligare om något visar resultat?




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.21:31:45
    min syster använder den :) hon säger den är bra och gör hennes hud len och fin :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.21:38:49
    Röd lera är en UNDERBAR ansiktsmask :) <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.22:06:35
    Är det något för killar också eller? ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.22:10:13
    Klart det är :) Passar alla människor, åldrar & hudtyper. Rekommenderar den STARKT!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.23:18:07
    Det var inte så dyrt som jag trodde :) Plus i kanten där. Men jag undrar om man måste ta mycket för att det ska täcka och bli bra?? Ha en bra kväll, tack för en bra blogg.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:02:33
    Blev skrapningen som du tänkt dej? ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:09:21
    Nej, man behöver inte alls ta mycket :) Räcker med en liten prick bara så täcker det halva ansiktet.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:09:56
    Ja, det blev den :) Nu i efterhand i alla fall.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:13:48
    Har köpt en liknande som inte alls va bra :( Kanske borde testa denna eftersom du ger bra kritik :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.13:00:24
    Låter rätt bra. Kanske borde testa! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.14:15:10
    Synd att man är fattig :(



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg