En mycket seg dag. ( )
Hem Om mig Kontakt

En mycket seg dag.

Har bara legat i sängen idag. Vaknade 13.30 & var sjukt trött ändå. Blev ju sent i natt, men ändå. Känner mig inte alls bra, vet inte varför. Kanske har det med mjälten att göra? Eller så är det psykiskt? I don't know. Men har tyckt lite synd om mig själv & kollat på Two And A Half Men. Det gjorde väl dagen lite bättre.

Adnan tjatar på mig att jag ska följa med ut ikväll. Han & några ska åka ut i bilen. Vet inte vad som händer mer, men det lär jag ju få veta om jag följer med. Men ska jag verkligen följa med? Hmm... Måste tänka en bra stund. En jävla bra stund. Haha, snacka om att jag har tråkigt.

Aldin älskar att fotografera mig i sängen, sjukt?

  • 2012-01-21
  • kl.17:01:29
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg