Äter inte så bra längre. ( )
Hem Om mig Kontakt

Äter inte så bra längre.

Ska sätta mig i lugn & ro en stund nu. Äta upp min sallad som jag köpte igår, mums. Blir att dricka ett glas C-vitamin med citronsmak också. Jag äter sjukt dåligt nu för tiden, har ni märkt det? Förut kunde jag skriva vad jag åt & även visa bilder på det. Men nu på senaste tiden har det inte varit något sådant. Fy mig, haha.

Snart ska jag, Adnan & Melissa gå en promenad. Det blir säkert 45 minuter som vi är ute. Har aldrig tagit tiden på den sträckan, men har för mig att det tog så lång tid om man går i ett normalt tempo. Sedan ska ju två hundar med också, voff voff. Melissas tjockis Beso & Adnans coola hund Fille. Jag får väl låtsas att gå ut & gå med en hund, så jag inte känner mig så mobbad. Haha, det ska nog gå bra ändå.

Imorgon har jag en lektion i skolan. Inte varit där på hela veckan eftersom jag inte haft någon lektion. Eller jo, i tisdags hade jag en. Fast då jobbade jag hemma & det gick bra för läraren. Men imorgon måste jag cykla till skolan & vara delaktig. Har Samhäll A tror jag, rätt soft lektion.

  • 2012-01-19
  • kl.21:29:38
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-19 kl.21:32:40
    sån sallad är god :) köper jag ibland på ica :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.08:59:24
    Vad har dom för hundar? :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:00:42
    Oliver som är så gott :p

    Fin blogg btw :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:01:36
    Kan du skriva om vad du brukar ha i din sallad? :D visst man ser typ men endå :D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:06:30
    En bulldog & en rotweiler :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.09:07:25
    Ja, det kan jag göra någon gång :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-20 kl.13:01:13
    Minns du när vi köpte sallad? :) Vi köpte inte bara varsin, utan fyra var haha! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg