Ansiktsbehandling hos en duktig tjej :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Ansiktsbehandling hos en duktig tjej :)

Kom precis hem från en som har fixat mitt ansikte. Nämner inte hennes namn, då hon inte vill vara med i bloggen. Men jag fick skriva om detta i alla fall. Så nu vill jag inte ha massa kommentarer där det står att jag säger emot mig själv i samma mening. Är ni med?

Hon tog bort hår i ansiktet. Har ju inte värsta skägget, haha. Men alla har ju ansiktshår, kvinnor som män. Vissa tycker om det & andra hatar det. Jag tillhör dom som hatar det. För mig är det sjukt störande, ser det alltid. Men så har hon ett bra medel mot det. Inte direkt smärtfritt tyvärr, men vill man bli fin så får man lida pin. Är helt svullen nu i ansiktet & det kan ta 2-3 dagar innan svullnaden går ner.

Fixade även mina ögonbryn hos henne. Det gör så jävla sjukt ont i början innan man tappar känseln, haha. Men det gick fort, för hon är duktig. Jag är nöjd med dom, även fast hon inte formade eller något. Ska ju fixa dom på en riktig salong igen innan studenten tänkte jag.




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-14 kl.12:04:44
    Söt <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-14 kl.12:05:05
    Snygga naglar :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-14 kl.12:09:02
    Dina ögon är fina, har du använt något för att få långa ögonfransar?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-14 kl.12:12:51
    Vart har du fixat dina naglar?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-15 kl.16:53:13
    Finns en kanon salong i Göteborg som gör ögonbryn till fantastiska priser.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-15 kl.16:53:47
    Tack :) Nej, det har jag aldrig gjort. Har naturliga långa ögonfransar. Vissa är lyckligt lottade.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-15 kl.16:55:15
    Har satt dit dom själv, men lösnaglarna kommer från chs-shop.com :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-01-15 kl.22:40:00
    Dina ögon är otroligt fina <3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg