VARNING FÖR TRYCKDEKOR! ( )
Hem Om mig Kontakt

VARNING FÖR TRYCKDEKOR!

Som ni vet så beställde jag & några andra mössor för någon vecka sedan. Jag ville inte då lägga ut någon länk för att "tipsa" om deras hemsida. På något sätt så hade jag på känn att dom skulle vara falska. Och visst var dom det! Tryckdekor som dom heter är en falskt företag som behandlar sina kunde som skit. Han som svarar på mejlen man skickar har inte heller gått i skolan, då stavningen är kass. Och det är värre än sådana som har dyslexi!

I alla fall så beställde jag ju en svart mössa med texten "Pappa betalar" & en vit mössa med texten "Devushka". Jag var även så noga att jag skrev i meddelanderutan vilken text som skulle vara på vilken mössa. Samtidigt mejlade jag dom & gjorde en tredje anvisning. Vad fick jag hem? Jo, en vit mössa där det står "Pappa betalar" & en svart mössa där det står "Devushka". Helt fel!

När jag mejlade till dom & berättade hur otroligt fel det var så fick jag jättekonstiga svar tillbaka. Jag skrev att jag var trött på att dom har gjort fel, även fast jag har skrivit tre gånger hur det skulle vara. Han som svarade på mitt mejl frågade om jag hade PMS. Men herregud?! Vad fan är det för en jävla idiot? Sedan tar dom ut en alldeles för hög avgift för frakten. Den går egentligen på 24 kronor, men Tryckdekor tar ut 60 kronor. Så hela det företaget är falskt. Beställ aldrig där, kära läsare!

  • 2012-02-19
  • kl.13:52:40
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-21 kl.11:04:04
    Usch!!!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg