Kors är det nya modet :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Kors är det nya modet :)

Visste ni att kors är inne nu? Även dom som inte är kristna bär kors nu. Och visst är det snyggt? Fiaz.se erbjuder flera snygga smycken med kors. Bra priser är det också. Som detta "setet" jag har; ett halsband & ett par örhängen. Jag älskar dom! Man får köpa örhängena för sig & halsbandet för sig, men det är inte alls dyrt. Tillsammans går det på 178 kronor, frakt tillkommer. Varför inte lyxa till det lite & köpa snygga smycken? Besök fiaz.se & kolla. Jag förstår om ni inte kan slita blicken...

  • 2012-02-13
  • kl.12:05:03
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-15 kl.23:06:44
    Snygga :) Passar ihop perfekt
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-15 kl.23:07:22
    Nu kan även muslimer/andra religioner bära kors. För nu för tiden är det inte en religionssak längre. Snyggt tycker jag :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-16 kl.13:25:00
    Har köpt från henne tidigare :) Fast då inga korss



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg