Massa ärenden idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Massa ärenden idag.

Idag har jag en hel del ärenden att utföra. Har lovat en kompis att följa med till vårdcentralen & sedan hämta paket till henne. Vi kanske också äter ute ihop senare, vi får se. Längesen vi åt kinamat ihop, haha. En sak som jag skulle göra idag missade jag. För jag måste verkligen få tag på Kirurgmottagningen i Lidköping. Jävla idioter dom är eller? Tar detta med er någon annan dag, för just nu har jag ingen lust.

Men nu tappade jag ämnet... Vi ska också fixa lite inför helgen. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig? Får väl bli den gröna klänningen jag hade på mig i lördags. Den är grymt snygg & det är inte bara jag som tycker det.

Vad tycker ni som inte sett den?

  • 2012-02-29
  • kl.12:41:21
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg