Trött, trött, trött... ( )
Hem Om mig Kontakt

Trött, trött, trött...

Ni kan tro att jag ska blogga ikväll, men det kommer jag inte. Har en sjuk träningsvärk & är så fruktansvärt trött. Orkar inte ens stå upp, haha. Skulle färgat håret idag (utväxt), men är som sagt för trött. Blir att ligga i sängen & se film på bioduken. Vet inte hur jag ska orka laga mat senare. Det ordnar sig nog. Just nu vill jag bara släcka lampan & sova, men det får jag inte. Då vänder jag på dygnet & det är inte bra inför kommande veckan.

Förlåt för dålig & ful update via mobilen. Kommer givetvis rätta till inläggen senare som är från mobilen. Imorgon kommer även bildbomb från ridhuset förhoppningsvis. Jag ska ta med kameran dit & pappa får leka fotograf. Hej hopp!

  • 2012-02-18
  • kl.19:54:11
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg