Städning på HÖG nivå (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Städning på HÖG nivå (y)

Jag & Bitch2 storstädar min lägenhet. Dels för att hon är en av dom alla dom skitar ner den. Sedan hade hon inget annat att göra. Hon ska få piska mina mattor, eftersom hon är en spyfluga. Haha! Sorry Adnan, det blev inte du som fick piska dom. Vi vet båda att du vill, haha.

Vi tycker att vi är riktigt duktiga. Bitch2 har sugit i badrummet & i köket, sedan tvättade jag golven där. Så nu är det bara två rum kvar; hallen & vardagsrummet. Usch, dom två är jobbigast! Då blir det jag som får suga, för Bitch2 orkar inte med alla sladdarna. Som om jag gör det, haha?

Något roligt & som gör att jag får cash är att vi samlade ihop alla pantflaskorna i min lägenhet. Det blev en hel sopsäck. Jippey! Pengarna kommer att gå till välgörenhet; kvinnor utan slödricka. Haha, vi är grymma!


  • 2012-02-29
  • kl.15:42:38
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-03 kl.19:01:56
    Massa pengar :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg