Sökt jobb i utlandet! ( )
Hem Om mig Kontakt

Sökt jobb i utlandet!

Har precis gjort det jag ALDRIG skulle gjort tidigare. Men livet förändras & jag tänker till. Har sökt jobb & sommarjobb. Med hästar! Det kan man inte tro om mig. Men jag behöver få in lite mer pengar än vad jag redan får in. Pappa kan inte betala allt, hihi. Så har sökt jobb i Polen, Tyskland, Danmark, Norge, Holland & Belgien. Även några jobb i Sverige. Fast ska jag jobba med hästar så vill jag ändå jobba i Europa. Vill ju ut & resa, samtidigt som jag har en inkomst. Så nu får vi väl se om någon nappar...

  • 2012-02-16
  • kl.14:10:36
  • Kategori: Jobb


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-19 kl.15:30:46
    Tyskland har bra stall :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-21 kl.11:02:54
    Söt häst :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg