Ska fan plugga ikväll (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Ska fan plugga ikväll (y)

Har precis skickat i väg mejl till några av mina lärare. Bland annat om hur jag ligger till i ett ämne & vad jag kan göra för att få bättre betyg. Ja, typ så. Alltid bra att fråga när man undrar. Hellre fråga för mycket än för lite. Så ser jag på det hela. Dock gör inte vissa lärare det. Dom blir sura när man mejlar dom & svarar så jävla snäsigt. Men men...

Ska sätta mig ikväll & plugga lite Svenska A. Vill bli klar med den kursen så fort som möjligt nu. Har typ bara tre saker kvar att göra där, sedan får jag betyg. Hoppas på VG, för det är jag fan värd. Den förra läraren satte VG/MVG på mig, men så bytte skolan lärare. Jaja, får hoppas på bra betyg i Svenska A!

  • 2012-02-09
  • kl.19:31:39
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-10 kl.11:30:23
    Vi måste festa ist för plugga nu sista tiden ja e i Sverige :)<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-10 kl.11:34:34
    Ja, fan att du åker :( <3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg