Sjuksyster Malin är i farten... ( )
Hem Om mig Kontakt

Sjuksyster Malin är i farten...

Jag klämde mig som fan i stallet i helgen. Det blödde & blödde & ville aldrig sluta. Så har vi ingen förbandslåda där, så jag fick göra det bästa av situationen. Jag tog bomull runt tummen & lindade om med självhäftande lindor som vi hade till Krizzies ben. Gick ju i alla fall bra en stund, tills jag skulle upp i sadeln. Då var jag tvungen att ta av det & sätta på mig ridhandskar. Givetvis var dom vita & blodet gick igenom. Så jävla ofräscht!

Nu bytte jag i alla fall mitt förband & det har slutat blöda. Jippey! Men det ser helt ruttet ut, så det blev att lägga om det igen. Så kan inte smsa typ, haha. Den vänstra tummen är också omlindad då den började blöda samtidigt som den högra i stallet. Och ont som fan gör det fortfarande i båda!




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-22 kl.12:11:48
    Inte alls mysigt :(<3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg