My first time on Systembolaget. ( )
Hem Om mig Kontakt

My first time on Systembolaget.

Var på Systembolaget med Melissa nyss. Vi hade gjort en fin inköpslista & delat upp vad vi skulle köpa. Det var bland annat Vodka Dworek, våran favorit. Men vi tyckte att det räckte med den lilla flaskan, för mer dricker vi inte. Vad tror ni händer på Systembolaget? Jo, givetvis har dom inte den lilla flaskan. Så vi stod där en bra stund & övervägde ifall vi skulle köpa den stora flaskan. Men nej, det ville vi inte. Så det blev en liten flaska Absolut Vodka för 30 kronor dyrare än Vodka Dworek. Haha, sjuka vi är?

Väl i kassan gjorde kvinnan som jobbade där ett stort tjänstefel. Jag behövde inte visa leg? Det var väl skönt för mig att slippa ta upp det ur plånboken, men vafan? Men okej, Skara är en jävla håla där alla alkoholister & knarkare bor. Jag tror personalen på Systembolaget har tröttnat en del. Plus att många snattar där & visar falskleg.

För mig slutade allt på 339 kronor. Men då köpte jag en Tre Apor-box, en liten Absolut Vodka & en Red Gold Smultron. Intressant va, haha? Melissa drog på med stort, för henne slutade allt på 689 kronor. Opps! Så i helgen blir det fest utav bara helvete, både fredag & lördag.

  • 2012-02-29
  • kl.12:54:15
  • Kategori: By night


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-02 kl.13:16:28
    Tre apor är gott :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-02 kl.13:17:52
    Kostar inte bara vodkan typ 350 kr? och du skrev att allt gick på 339 kr?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-02 kl.13:19:42
    Hoppas du får en bra helg :)

    Ta't lugnt ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-02 kl.13:21:47
    Om du läste texten NOGA så kanske du såg att det stod en liten vodka? Den kostade ca 129 kronor..



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg