Livet är inte lätt. ( )
Hem Om mig Kontakt

Livet är inte lätt.

Jag vill kunna vara mig själv. Jag vill kunna slippa ha ont i magen. Varje dag är det likadant. Något måste ändras. Det är inte mitt fel. Inget är mitt fel. Men jag får höra det varje dag. Smärtan i magen & mitt hjärta gör så ont. Men ingen bryr sig om det. Eller jo, mina föräldrar & vänner bryr sig. Jag försöker varje dag, men nu har det gått för långt. Jag orkar inte mer...




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-04 kl.19:32:23
    Klart du orkar! Jag finns här :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-06 kl.12:01:36
    trodde du skulle ta livet av dig, blev rädd där :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-06 kl.12:02:28
    Bry dig inte så ordnar allt sig. Att alltid få höra att man gör fel slutar inte bra. Puss o kram
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-06 kl.12:02:44
    Omg du måste sola hehe ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-06 kl.12:03:30
    Malle, du orkar allt. Du har redan varit nere på botten och du klarade det :) Jag finns för dig och du vet mitt nummer. Bara och ringa vet du :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg