Jag är inte morgontrött längre, jippey! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag är inte morgontrött längre, jippey!

Jag har kommit på varför jag är så sjukt morgontrött. Som ni vet så äter jag Propavan, dvs sömntabletter. Har tagit dom i över ett års tid nu & dom fungerade bra. Fast på senaste tiden så hjälpte dom nästan inte alls, vilket störde mig. Men så tog alla tabletter slut här hemma förra veckan & jag behöver hämta ut nya på Apoteket. Jag funderar dock på att inte göra det. För nu när jag har sovit utan dom så har jag vaknat vid 08.00 på morgonen & inte 14.00. Det känns jävligt gött!



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:17:01
    Vad skönt för dig! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:17:30
    Åt propavan också tidigare, men slutade med dom då jag alltid kom upp för sent.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:18:40
    Ja, det är superduperskönt :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:19:20
    Jag kommer kanske inte sluta med dom, men inte ta dom på ett bra tag. Bara i nödfall.. Jag hade svårt att komma upp till skolan & sådana saker.



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg