Införskaffat mig en ny turkjacka ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Införskaffat mig en ny turkjacka ♥

Var med mamma idag i Lidköping för att köpa en ny jacka. Som ni vet ÄLSKAR jag turkjackor, dvs svarta med päls på luvan. Trodde fan att det skulle ta två timmar att hitta någon som passade & jag tyckte om. Men nejdå, det gick hur snabbt som helst. Vi var först inne på Stadium & kollade. Hittade en riktigt snygg, fast utan mudd nertill, för 4999 kronor. Lite för dyrt enligt mig... Jag får allt jag vill ha, men man behöver inte överdriva?

Så drog vi till Intersport & kollade lite. Hittade en direkt som jag ville ha. Den var kort modell med mudd & en sådan luva med päls på. Den skrev bara Malin, haha. Mamma trodde att den skulle vara svindyr, men inte alls då. Kalaset slutade på bara 450 kronor. En av dom billigaste vinterjackorna jag haft faktiskt. Men denna har kvalité som dom andra jag haft. Så nu är jag ännu ägare till en turkjacka. Me happy!

Till er som undrar; jag köper inte något speciellt märke. Jag köper det som är snyggt & som jag trivs i. Varför köpa ett dyrt märke som man egentligen tycker är fult & är sjukt obekvämt? Det är inte något som jag skulle vilja i alla fall. Så jag kan lika gärna köpa värsta fattiga märket, bara det är snyggt & bekvämt. Det borde ni också tänka på!

  • 2012-02-02
  • kl.20:36:50
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.09:51:57
    Hejsan!

    Såg att du skrivit en uppsats om Läkemedel. Vill inte du skicka den till mig? Hittar i princip ingenting :(



    å gott/ Julia
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.12:38:39
    Snygg jacka :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.12:41:43
    Men de märket är ju bra ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:00:37
    Cooling du blev nu då! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:03:47
    den är snygg, har själv en sån.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:05:56
    Du har helt rätt där Malin! Klart man inte köper obekväma kläder som har ett bra märke. Förstår mig inte på folk som gör det. Allt handlar ju inte om ett dyrt och bra märke? Kläder ska passa och vara snygga, sedan kan det vara ett jättebilligt märke. Ha det bra, kramar Hannah.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:06:33
    Jackor e dyra :( Men man använder dom varje dag så det e ett måste liks.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:07:56
    Jag tycker om din blogg väldigt mycket :) Skulle du kunna svara på mina frågor?



    1. Vilken kändis är du mest lik?

    2. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

    3. Har du bra betyg i skolan? Och vad vill du bli?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:09:42
    Hej! Jag skrev bara en PowerPoint, men hittade nästan inget om hur läkemedel påverkade miljön. Men har mejlat dig ifall det var något annat som du ville veta om just läkemedel. Jag kanske kan svara ändå :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:10:30
    Tack så mycket :) Jag kommer svara på dina frågor i ett inlägg som kommer inom kort. Håll koll :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg