Förvirrade fjortisar tror för mycket. ( )
Hem Om mig Kontakt

Förvirrade fjortisar tror för mycket.



Finns tydligen fjortisar som inte förstår något? Men det var inget nytt. När det gäller jobben jag sökt i utlandet så är det så att jag har sökt till flera länder. Två av länderna har svarat med gott besked. Länderna som välkomnar mig är Polen & Sydafrika. Om jag ska jobba i Polen i sommar så måste jag prata polska hela tiden. När det gäller Sydafrika så är jag välkommen utan att kunna ett viss språk. Och nej, min egna häst ska inte följa med om jag reser utanför Europa. Jag vet hur mycket det kostar att flyga hästar, jag är fan inte dum i huvudet. Det enda problemet om jag åker till Sydafrika är att jag inte får någon lön. Jag jobbar gratis & får betala kost & logi själv. Men visst är det coolt ändå att få rida bland elefanter & andra vilda djur. Ormarna är jag mest rädd för... Så till er idioter som tror att jag ljuger; fuck you & ta er någonstans! Läs mejlet under om ni kan engelska. Fittor!



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg